ŠTO SE U VRTIĆU RADI? – Loptice su ostale “u ritmu priče”
ŠTO SE U VRTIĆU RADI? – USPRKOS SVEMU, LOPTICE SU OSTALE „U RITMU PRIČE“
Tijekom rada na projektu -> „U ritmu priče“, Loptice i njihove odgojiteljice iznenadile su različite poteškoće, no oni nisu odustajali… Prvo ih je u njihovim nastojanjima da u sklopu projekta ugoste roditelje, bake, djedove, koji za njih pripremaju priče prekinula pandemija, a potom ih je u malim aktivnostima koje su provodile odgojiteljice s djecom prekinuo i razoran potres.
Loptice su se našle u potpuno novom okruženju, dijeleći prostor sobe dnevnog boravka s djecom skupine Kockice, u drugom objektu, jer je njihov objekt oštećen u potresu. S obzirom na sve uzburkane osjećaje koji su ih snašli, odgojiteljice su im pokušale maksimalno pomoći kako bi se osjećali prvenstveno sigurno i zaštićeno te su nastojale ojačati njihovu emocionalnu kompetenciju.
Zato su „U ritmu priče“ nastavile s pričom Grad osjećaja, kao i različitim slikovnicama koje govore o emocijama: Daj mi pusu, Kada se bojim, Kada sam sretan i drugima. Roditelji su putem elektroničke pošte upoznati s nastojanjima odgojiteljica da djecu emocionalno ojačaju te su im proslijedile priču koju su koristile, kao i roditeljski sastanak na temu: Emocionalni razvoj predškolske djece.
Nadalje, u sklopu projekta pričali su i priče o svom gradu. Pjevali su pjesmice Petrinjčica, Mali grad Petrinja, Glavu gore. Rasterom i drvenom olovkom nacrtali su grad razrušen potresom, a potom i grad kakav žele. Gradili su grad od kocaka, modelirali ga od gline, napravili maketu od pedagoški neoblikovanog materijala.
Dio njihovog projekta poželjeli su biti i njihovi paški prijatelji. Naime, Kako bi razveselili Loptice u teškim prilikama koje im je prouzročio potres, djeca, odgojitelji i ravnateljica ,Dječjeg vrtića „Paški mališani“, odlučili su ih razveseliti pričama. Svako dijete je odabralo jedno dijete – Lopticu za koju je potom izabralo jednu svoju slikovnicu u koju je samo ili uz pomoć svojih roditelja ispisalo ili nacrtalo poruku. Nisu izostavili ni Kockice koje dijele zajedničku sobu, pa su i njih obradovali slikovnicom. Sve sakupljene slikovnice odgojiteljice i djeca su zapakirali i poslali na radost Kockica i Loptica, koje za mirne snove zajedno sa svojim roditeljima čitaju dobivene slikovnice.